مسدود شدن مسیرهای منتهی به آرامستان ها 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: مسیرهای منتهی به آرامستان های استان مسدود می‌شود و مردم به این مکان‌ها مراجعه نکنند.
کد خبر: ۱۳۰۷۷۰۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان، سرهنگ مرتضی چغلوند افزود: باتوجه به نزدیک شدن به آیین پنجشنبه آخر سال، خودروهایی که به آرامستان‌های سطح استان وارد شوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی ادامه داد:  آرامستان ها نقاط پر تردد و پرتجمعی هستند و مکانی مناسب برای شیوع ویروس کرونا است، مردم باید با رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در آرامستان ها شرایط کاهش این ویروس را فراهم نمایند.

سرهنگ چغلوند بیان کرد: براساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا تردد از ساعت ۲۱ تا سه بامداد در سطح شهر ممنوع است و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خودروها را به دنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: پلیس با استفاده از تجهیزات نظارتی (دوربین) همچنین نیروهای محسوس و نامحسوس اقدام به جریمه خواهد کرد و باتوجه به نزدیک شدن به چهارشنبه سوری انتظار می‌رود مردم همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی رانندگی استان عنوان کرد: مردم لرستان‌ که دارای خودرو با پلاک خوزستان هستند باید نسبت به تعویض پلاک به مراکز انتظامی مراجعه کنند و یا از هرگونه تردد در سطح شهر خودداری کنند.

سرهنگ چغلوندی اظهار کرد:  ورودی استان برای نظارت ورود خودروها با پلاک خوزستان کنترل می‌شود و تمامی اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها